MAC Eagles - HBC Jundrov 5:1 (2:0, 3:0, 0:1)

13.10.2014 21:44

 

Tak teda, gól po deseti vteřinách jsem snad ještě nedostal. Aspoň jste názorně viděli, jak to vypadá, když se hráč nesoustředí na hru. Já byl při té střele ještě v šatně a až když se mi míček otíral o rukáv, tak jsem pochopil, že zápas už začal a že jsem debil. No a ten trapný okamžik s tím basketbalovým rozskokem mě jen utvrdil, že nemám den a že dneska se vyhrávat teda nebude. I když s tím jedním Frantovým gólem by to asi stejně moc nešlo. Jóóó, kdyby Ivan dokázal dát to trestný střílení tak...tak asi stejně nic.

Dnes se zase ukázalo, že pokud se střílí z první a nezpracovává se, tak padají góly. Franta v minulém zápase chvilinku čekal a - nedal. Dneska střela hned z první a byl tam. A když zapomenu na ty dva moje góly, tak ty zbývající tři orlí byly taky po střele z první !!! To nebude náhoda.

 

A ještě zajímavá +/- statistika na závěr, kterou nám obstaral Růža:

 

- útok Franta, Ivan, Honza -1 (dva dostali a jeden dali, ale uznávám, že za ten první nemohli)

- útok Dalibor, Zbyšek, Mara -3

- útok Radek, Honza, Radek 0 

 

U obránců je to složitější, protože jsou jen dvě dvojice, takže to není úplně směroplatný:

- obrana Tomíček s Kubou -3

- obrana Ríša a Maho -1

 

Jestli budem takhle pokračovat, tak nás možná zapíšou do nějaké hokejbalové kroniky jako tým s nejbizarnějším skóre v sezóně. :-)